جدول مسابقات

جدول مسابقات قهرمانی زیرگروه منطقه 2 استان مازندران 

آغاز مسابقات: 29/9/90   

گروه اول

گروه دوم

گروه سوم

گروه چهارم 

شهدای رمنت

شهدای 

 دیوکلا- امیرکلا 

شهدای بهنمیر

زنگی کلا سرخرود

میلاد موزیرج

وسطی کلا آمل

حاجی کلا - لاله آباد بابل 

سوپر میثم نور

شهدای چاری

شهید عسگردون بابل

هشتل جوان آمل

دریای حربده محمودآباد  

شهدای بندپی غربی

شهدای گنج افروز بابل

مهدیه امیرکلا

شهدای 

 کنس مرزمحمودآباد 

-

سادات محله بابلسر

-

فیروزآباد فریدونکنار  

میزبان: 

شهدای بندپی غربی 

میزبان: 

شهید عسگردون بابل 

میزبان: 

حاجی کلا_لاله آباد بابل 

میزبان: 

زنگی کلا سرخرود 

مسابقات جوانان

مسابقات جوانان زیرگروه منطقه 2 که در مورخه 28/8/90 شروع گردید، در نهایت با انجام بازی ها در گروه های مختلف، تیم جوانان ایلیا بابل به مقام قهرمانی رسید و تیم گتاب 04 مقام دوم را کسب نمود که جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان استان به هیئت محترم فوتبال مازندران معرفی گردیدند.

علل و عوامل بروز ناهنجاری های بدنی

۳.آزمایش رباط جانبی زانو 

این آزمایش برای تشخیص سلامتی لیگامنت های مربوطه می باشد. نحوه آزمایش بدین قرار است که ورزشکار ابتدا در حالی که لگن و زانویش کاملاْ‌ باز است بر روی میز آزمایش به پشت دراز می کشد (اندام های پایینی کاملاْ‌ کشیده، بدون خمیدگی در زانو ، و پاها کاملاْ  روی میز قرار می گیرند) 

آزمایش کننده در ادامه تحرک جانب خارجی زانوی صدمه دیده را با زانوی سالم و صدمه ندیده مقایسه می کند. سپس آزمایش کننده با یک دست قسمت پایین ساق پا را در ناحیه قوزک داخلی محکم می چسبد و دست دیگر را در ناحیه پایین و خارج ران قرار می دهد. آزمایش کننده با دستی که در قسمت ران است به آرامی به طرف داخل فشار آورده و با دست دیگرش که در ناحیه پایین ساق پا قرار دارد سعی می کند که ساق پا را از محور طولی بدن دور نماید. چنانچه لیگامنت جانب داخلی محکم در سر جای خود قرار داشته باشد ساق پا مقدار ناچیزی از محور میانی بدن دور می شود.  

بعد از اتمام آزمایش لیگامنت جانب داخلی، آزمایش کننده جای دست های خود را عوض کرده و لیگامنت های جانب خارجی را مورد آزمایش قرار می دهد.  

تهیه مطلب:خانم ذبیح اله نژاد ،مدرس دانشگاه و  

نایب رئیس بانوان فوتبال منطقه ۲ مازندران

گردهمایی

برابر هماهنگی های قبلی ،گردهمایی روسای محترم هیئت های فوتبال شهرستان های تابعه این منطقه با حضور جناب آقای مهندس پریچهره مدیرکل محترم ورزش و جوانان مازندران و مهندس خلردی معاونت محترم اداری مالی ایشان، مهندس بهروان ریاست محترم هیئت فوتبال استان و عضو محترم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ، جناب آقایان رسولی،سورتچی، پازوکی، خانم بوداغی و... مسئولین محترم واحدهای فوتبال استان و روسای محترم ورزش و جوانان شهرستان های بابلسر،محمودآباد،نور،آمل و بابل به میزبانی هیئت فوتبال بابلسر در شهرستان بابلسر برگزار گردید

خلاصه ای از برنامه 

تشریح اهداف گردهمایی توسط آقای مهدی کردانی ریاست محترم هیئت فوتبال منطقه ۲ مازندران  

طرح اساسی ترین مشکلات فوتبال شهرستان ها توسط روسای هیئت ها  

ارائه موانع موجود در فوتبال بانوان منطقه توسط خانم ذبیح اله نژاد نایب رئیس بانوان منطقه ۲  

توضیحات و توجیهات و پاسخگویی توسط روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های این منطقه  

جناب آقای مهندس بهروان : بدواْ از زحمات آقای کردانی ریاست هیئت فوتبال منطقه ۲ استان به خاطر برگزاری هم چنین نشستی قدردانی می نمایم و اما چند نکته مهم: 

الف:تغییر ساختار فوتبال در بحث کلان 

ب:توجه جدی به امر آموزش و فوتبال پایه 

ج: جذب اسپانسر برای تحت پوشش قرار دادن باشگاه های ورزشی 

د: و...  

مهندس پریچهره مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان مازندران: از ریاست محترم هیئت فوتبال منطقه ۲   جناب آقای کردانی تشکر می کنم به خاطر تشکیل این گردهمایی بی نظیر و بسیار فنی؛ و تاکنون چنین اقدام خوبی در عرصه فوتبال صورت نگرفت و در رابطه با مشکلاتی که از سوی هیئت های فوتبال منطقه مطرح شد باید گفت که اتفاقاْ مشکلاتی که مربوط به حوزه استانی است ماهم به طور جدی در حال پیگیری هستیم. ارتباط و مکاتبات با استاندار محترم و دیگر مسئولین کشوری از جمله پیگیری های ماست که البته با نظر مساعد دولت محترم، انشاءالله با تخصیص اعتبارات طرح های ملی در سطح استان اجرا شوداز جمله زمین فوتبال آمل ، چمستان و...

ماه محرم

السلام علیک یا اباعبدالله  

فرارسیدن ماه محرم،ماه قیام خونین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تسلیت باد 

 

کلاس سرپرستی

کلاس توجیهی یک روزه سرپرستی و مدیریتی که قبلاً به اطلاع هیئت ها رسانده شد، با حضور جناب آقای مهندس بهروان ریاست محترم هیئت فوتبال مازندران و عضو محترم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و مدرسAFC و با حضور سرپرستان باشگاه های قهرمان دسته اول شهرستان های منطقه 2 مازندران در دفتر منطقه برگزار گردید. 

در این کلاس مهندس بهروان تازه ترین شیوه های مدیریتی و سرپرستی در فوتبال را بازگو کردند. 

در پایان این کلاس گواهی شرکت در کلاس توسط مدرس کلاس و ریاست هیئت فوتبال منطقه 2 مازندران به شرکت کنندگان داده شد.