اعلام انزجار و تنفر از رژیم غاصب صهیونیست

انا لله و انا الیه راجعون   

بار دیگر استکبار جهانی و ایادیشان ، صهیونیست غاصب اقدامی بسیار قبیح صورت داده که قصد و عزمی شیطانی یعنی هدف قراردادن کتاب آسمانی (قرآن کریم ) که قلوب همه مسلمین جهان را آزرده است .

    


به آتش کشیدن پرچم شیطان بزرگ و رژیم صهیونیست 



                                            

اگر آنوقت که حرکت شیطانی سلمان رشدی صورت پذیرفت ملل مسلمان جهان اقدامی عملی می کردند ، آنوقت که کاریکاتور توهین آمیز دانمارکی ارائه گردید حکومتها و ملل مسلمان جهان اقدامی عملی می کردند ، این موضوع اخیر بروز نمی کرد . 

اکنون هیئت فوتبال منطقه 2 مازندران همگام با ولی امر مسلمین ( رهبر فرزانه انقلاب) و ملت مسلمان ایران مراتب انزجار و تنفر خود را از این عمل پلید شیطان بزرگ و رژیم غاصب صهیونیستی اعلام نموده ، بیش از پیش التزام عمل به آیات قرآن کریم را متذکر می شویم . 

روابط عمومی و واحد فرهنگی هیئت فوتبال منطقه 2 مازندران 

افتخاری دیگر






مهندس بهروان نماینده هیئت های استانی فدراسیون فوتبال شد
رئیس هیئت فوتبال مازندران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده هیئت های استانی فدراسیون فوتبال در هیئت رئیسه انتخاب شد.
توانمندی بالای مازندران در ورزش فوتبال

 برای انتخاب نماینده هیئت های استانی در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال چهار نفر نامزد شده بودند که در پایان ،رای گیری با حضور 67 عضو مجمع عمومی برگزار شد مهندس بهروان با 47 رای به عنوان عضو هیئت رئیسه انتخاب شد.

پس از او کیومرث غلامی با 6 رای و محمدرضا بابایی با 8 رای قرار گرفتند. ضمن اینکه سایر آرا نیز ممتنع بود. منصور آرامی نیز انصراف داده بود.

این اختلاف رای نشان از اقتدار مدیریت و کار بلد بودن شناسنامه فوتبال مازندران (مهندس بهروان ) است . 

صعود ایران در آخرین رنکینگ

اخبار مهم: صعود هشت پله ای ایران در رنکینگ فیفا


فیفا جدیدترین رده‌بند برترین تیم‌های ملی جهان را در ماه سپتامبر اعلام کرد که بر این اساس تیم ملی فوتبال کشورمان با کسب 546 امتیاز و هشت پله صعود نسبت به ماه گذشته در رده 57 جهان و چهارم آسیا قرار گرفت.

 به  گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، اسپانیا کماکان در صدر رده بندی قرار دارد و ایران پس از استرالیا ،  ژاپن،  کره‌ در رده چهارم آسیا ایستاده است.

ده تیم برتر جهان در ماه سپتامبر به شرح زیر است  :

1 ـ اسپانیا، 1824 امتیاز

2 ـ هلند، 1663 امتیاز

3 ـ آلمان، 1490 امتیاز

4 ـ برزیل، 1480 امتیاز

5 ـ آرژانتین  ، 1351 امتیاز

6 ـ انگلستان ، 1191 امتیاز

7 ـ اوروگوئه، 1182 امتیاز

8 ـ پرتغال، 1049 امتیاز

9ـ مصر، 1034 امتیاز

10 ـ شیلی، 1004 امتیاز


جلسه واحد ها

در طی ماه مبارک رمضان جلسه بین واحد ها برگزار نگردید و قرار بر این شد تا جلسه واحدها پس از ماه مبارک برگزار گردد .  

بر همین اساس آقای داود خداترس مسؤل امور اداری هیئت فوتبال منطقه ۲ خبر از برگزاری جلسه واحدها داد .  

داود خداترس افزود: جلسه مذکور طبق تبادل نظر بین رئیس و دبیر این هیئت فوتبال به روز       پنج شنبه مورخ ۲۵/۰۶/۸۹ راس ساعت ۵ بعدازظهر در سالن کنفرانس سازمان اتوبوسرانی شهرستان بابل برقرار می باشد .  

داود خداترس ادامه داد : این جلسه همچون جلسات گذشته موضوعی جز تبادل نظر در گزارش عملکرد سالجاری سپری شده و کسورات و اضافات تقویم ورزشی نیست لذا از همه عزیزان هم مسؤل واحد و هم دبیر واحدها دعوت به عمل آمد .  

داود خداترس در پایان اعلام کرد حضور تمامی مسؤل واحدها در این جلسه همچون جلسات گذشته الزامی است

مرتضی عظیمایی و تیم ملی

مرتضی عظیمایی بازیکن ارزنده فوتسال کشورمان پس از وقفه چندماهی مجددا از سوی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان به تیم ملی دعوت شد .  

مسول واحد فوتسال هیئت فوتبال منطقه ۲ مازندران در این فصل از رقابتهای لیگ برتر پس از جدایی از راه ساری با تیم منصوری قرچک همکاری نموده و پس از بازیهای درخشانش به حق خود در انتخاب شدنش به تیم ملی رسید .  

برای مرتضی عظیمایی صمیمانه آرزوی موفقیت می کنیم . 

ضیافت افطار

حاج مهدی کردانی رئیس منطقه 2 هیئت فوتبال مازندران تمامی بچه های فعال منطقه 2 را به ضیافت افطار در منزلش به میزبانی خودش دعوت کرد . 

احمد مهدی پور به عنوان سخنگوی این دعوتی اعلام کرد : تمامی بچه های منطقه در این ضیافت که به پاس ماه مبارک رمضان برگزار می شود دعوت هستند . 

احمد مهدی پور افزود : حاج مهدی کردانی خیلی پیشتر درصدد برگزاری این مهمانی پرثواب بوده است ولی به دلیل مشغله زیاد بچه ها هم برای بازرسی و هم برای برگزاری مسابقات و ... این مهم به روز سه شنبه مورخ 89/06/16 تغییر کرد . 

سخنگوی این ضیافت افطاری ادامه داد : این مراسم به هزینه شخصی حاج مهدی کردانی برگزار می شود و بیشترین هدف آن هم نشستن اعضا به دور هم و صمیمیت بیش و بیشتر است که آقای کردانی به آن معتقد است .