کلاسهای آموزشی

دبیر واحد آموزش منطقه 2 از برگزاری کلاسهای مربیگری در 6 ماهه دوم خبر داد و گفت : همانطور که در تقویم ورزشی قید نمودیم در 6 ماهه دوم سال 2 کلاس مربیگری D  و یک کلاس توجیهی مربیگری دروازه بانی و همچنین 2 کلاس مربیگری C نیز برگزار خواهیم کرد . image

مهدی غلام نیا افزود قول مجوز کلاسهای C  را مهندس بهروان در جمع واحدهای منطقه 2 به این واحد آموزشی با توجه به متقاضیان داده است که در این زمینه هیچ مشکلی نیست.

مهدی غلام نیا اضافه کرد با هماهنگیهای  مهندس خاکی و راهنمائیهای رئیس منطقه جناب آقای کردانی  نسبت به برگزاری کلاسهای فوق از آذر ماه 89 اقدام خواهیم کرد.    


جدول گروهبندی مسابقات

گروه چهارم

گروه سوم

گروه دوم

گروه اول

ردیف

محمود آباد

شهدای گنج افروز بابل

بندپی غربی

 شهیدعسگردون بابل

1

دابودشت

شهدای امیرکلا

مقاومت کبوتردان بابلسر

  بندپی غربی2

2

سرخ پوشان آمل

ایزدشهر

بابلکنار

شهدای سیلا کتی نور

3

 

 

وحدت معلم کلا-سرخرود

 

 

 

استقلال افراده چمستان

بندپی شرقی

 مشتل جواره لاریجان

4

نماینده مردم بابلسر

 

رویان شهدای صلاح الدین کلا

بابل2

امیرکلا

5

قرعه کشی مسابقات زیر گروه

قرعه کشی مسابقات زیر گروه استان در منطقه 2 با حضور نمایندگان تیمها در دفتر منطقه صورت پذیرفت .

احمد مهدی پور ضمن رضایت از همه تیمها اعلام کرد : قرعه کشی در صحت و سلامت کامل برگزار شد که 20 تیم در این دوره شرکت کردند .

مسول واحد مسابقات ابراز داشت این دوره از مسابقات در 4 گروه 5 تیمی با میزبانی 4 تیم برگزار میگردد که امیدواریم از کیفیت مطلوب برخوردار باشد . 

احمد مهدی پور افزود : با هماهنگی واحد داوران منطقه از تمامی داوران این منطقه در مسابقات استفاده خواهد شد .

مسول واحد مسابقات در پایان از نائب رئیس منطقه جناب آقای فاضلی، دبیر منطقه جناب آقای تابی ، واحد آموزش جناب آقای غلام نیا و مسؤل واحد اداری جناب آقای خداترس به خاطر حضورشان در جلسه قرعه کشی تشکر و قدردانی نمود .

جدول گروهبندی تیمها متعاقبا اعلام میگردد .

جلسه واحدها

روز یکشنبه مورخ 16/8/89 راس ساعت 16 جلسه بین واحدهای هیئت فوتبال منطقه 2 مازندران در دفتر سازمان اتوبوسرانی شهرستان بابل با همه اعضا برگزار شد 

مهمان این جلسه جناب مهندس بهروان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و رئیس هیئت فوتبال استان مازندران به همراه پدر ورزش مازندران و عضو هیئت رئیسه منطقه 2 جناب حاج چنگیز ریسمانچیان بودند . 

متن صورتجلسه و مصوبات آن متعاقبا اعلام میگردد 

تبریک

روز ازدواج حضرت علی (ع) و دخت نبی اکرم حضرت فاطمه (س) گرامی باد 

تسلیت

سالروز شهادت میوه دل امام علی بن موسی الرضا امام نهم شیعیان جهان حضرت امام محمد تقی (جوادالائمه) را به همه مسلمانان جهان تسلیت عرض می نمائیم 

واحد فرهنگی و روابط عمومی هیئت فوتبال منطقه 2 مازندران 

تلاش برای افزایش مربیان سطح دیپلم آسیا

تلاش برای افزایش دارندگان دیپلم مربیگری در آسیا


image

 تعداد مربیان آسیایی  که مدرک قابل قبولی در مربیگری آسیا – دیپلم مربیگری فوتبال حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا -  را دارند به طور پیوسته در حال افزایش است. حالا به لطف حرکت جدید بخش آموزش کنفدراسیون فوتبال آسیا این دوره ها به زبان های محلی اجرا خواهد شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال و به نقل از سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، در حال حاضر ، بیش از 400 نفر از مربیان آسیا بالاترین مدرک مربی گری در جهان را دارند.

بسیاری از آنها را در ژاپن ، یا کره جنوبی ، چین ، کره شمالی ، ایران ، استرالیا ، سنگاپور ، بحرین ، مالزی و ازبکستان هستند.

" حسن الصباح ، معاون دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا و مدیر بخش آموزش  گفت:"همه این موفقیت ها با تعداد کمی از شرکت کنندگان در دوره های ابتدایی آغاز می شود."

آل صباح ، که خود از شرکت کنندگان در دوره سال 2001 بوده گفت: "دوره آزمایشی ، به طور مشترک توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا و یوفا برگزار شد و با دوره های دوم و سوم  در سال 2003 و 2005 ادامه پیدا کرد.چند دوره به زبان انگلیسی تدریس می شد تا آن که فهمیدیم این برنامه می تواند بهتر اجرا شود. بعد ما متوجه شدیم که برخی از مربیان خوب در آسیا هستند که می توانند این کلاس ها را به زبان مادری خود در کشورشان برگزار کنند . بنابراین ، پس از سال 2005 ، ما به فدراسیون های عضو اجازه دادیم تا دوره مربیگری برتر را به زبان خود برگزار کنند.  پاسخ دلگرم کننده بود و از آن زمان تغییرات زیادی بوجود آوردیم".

الصباح همچنین خوشحال است که بیشتر کشورهای آسیایی طرفدار دوره پیش دیپلم بوده اند ، اقدامی که زمینه بیشتری برای تقویت مربیان آسیایی و پیشرفت را فراهم خواهد آورد و گفت : " کویت امسال دوره جدید دیگری را آغاز خواهد کرد و به دنبال آنها مالزی برگزار کننده دوره بعدی خواهد بود".

حسن الصباح  در پایان گفت: " آموزش مربی جزء مهمی از ماموریت اصلی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بهبود فوتبال در این قاره است".

کلاس B با مدرسی استاد خاکی

برگزاری دوره مربیگری درجه B کنفدراسیون فوتبال آسیا


image

کمیته آموزش فدراسیون از برگزاری دوره مربیگری درجه B کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون ،یک دوره کلاس آموزش مربیگری درجه B کنفدراسیون فوتبال آسیا به مدرسی پرویز رمضانپور خاکی از تاریخ 20/8/89 الی 8/9/89 در استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.

این برای سومین بار متوالی در طی یکسال است که استاد خاکی کلاس B مربیگری فوتبال را تدریس می کند 

ضمن تبریک به مناسبت موفقیتهای روز افزون این بزرگوار بر خود می بالیم که استاد خاکی از استان سر سبز مازندران و هیئت منطقه 2 اشاعه گر  علم روز فوتبال در سرتاسر ایران است . 

جا دارد به مهندس بهروان نیز به مناسبت تلاشهای بیشمارش در جهت سهل نمودن راههای پبشرفت عزیزان این خطه کمال تقدیر و تشکر را بنمائیم و دست مریزاد به ایشان بگوئیم . مهندس دست مریزاد

روز 13 آبان

  13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا 
  به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره)،
 روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز گرامی باد 

گزارش شش ماهه سال89

(بولتن) گزارش شش ماهه اول سال جاری  

هیئت فوتبال منطقه دو استان مازندران 

 تقدیم حضور ریاست محترم فوتبال مازندران گردید .