عملکرد شش ماهه اول سال 90

گزارش فعالیت شش ماهه اول سال 1390 هیئت فوتبال منطقه دو استان مازندران به هیئت های فوتبال تابعه و مرکز استان ارسال گردید. 

لازم به ذکر است این فعالیت ها مطابق با تقویم ورزشی سال 1390 که در اردیبهشت ماه سال جاری به هیئت  های فوتبال تابعه منطقه 2 و استان  ارسال گردیده بود انجام شده است.

بازرسی از هیئت فوتبال آمل

مسئولین کمیته های فوتبال منطقه به همراه ریاست هیئت فوتبال منطقه 2 استان مازندران آخرین بازرسی را از هیئت فوتبال آمل به عمل آوردند. 

در این نشست صمیمی آقای طباطبایی رئیس هیئت فوتبال آمل ضمن ارائه گزارش عملکرد 6ماهه و مسابقات جام رمضان و میزبانی کلاس D مربیگری فوتبال بانوان منطقه مشکلاتی از جمله : نداشتن زمین فوتبال، رختکن ، اعتبار مالی و ... را مطرح نمودند. ایشان هم چنین ازمسئولین بازرسی و بانوان فوتبال استان به خاطر تعطیل کردن مسابقه لیگ برتر استانی و عدم اعزام تیم بانوان آمل قهرمان استان به مسابقات کشوری ، گلایه نمودند و خواستار رفع این مشکلات شدند. 

در ادامه مسئولین واحدهای شهرستان و هیئت منطقه نقطه نظرات خود را ارائه نمودند. 

در پایان آقای کردانی رئیس هیئت فوتبال منطقه 2 استان مازندران با قدردانی از زحمات رئیس و اعضای هیئت فوتبال آمل پیرامون محورهای ذیل مطالب مهمی ایراد نمودند: 

1.انجام مدیریت صحیح و نظارت دقیق بر زیرمجموعه و فعالیت های آنان 

2.توجه جدی به تقویم ورزشی شهر، منطقه و استان و انجام فعالیت بر اساس آن 

3.برقراری ارتباط و ایجاد تعامل با مسئولین منطقه و استان 

4.ارائه گزارشات مکتوب به ویژه مشکلات مطروحه از سوی هیئت شهرستان به منطقه جهت پیگیری های لازم 

این بازرسی مصوباتی هم به همراه داشته است که در صورتجلسه قید گردیده است.

کلاس داوری بانوان

کلاس داوری فوتبال درجه ۳ بانوان 

 از سوی هیئت فوتبال منطقه ۲ استان مازندران با بیش از ۲۵نفر از بانوان علاقمند به داوری  

و با حضور استاد سرکار خانم سهرابی مدرس داوری FIFA  

به مدت ۶ روز از تاریخ ۱۰/۷/۹۰ به میزبانی هیئت فوتبال بابلسر برگزار می گردد.  

این کلاس بااخذ مجوزازهیئت محترم فوتبال مازندران و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی تشکیل می شود.

جلسه مسئولین واحدها

جلسه مسئولین واحدهای هیئت فوتبال منطقه ۲ مازندران در تاریخ ۲۴/۶/۹۰  در دفتر هیئت فوتبال منطقه دو مازندران برگزار شد. در این جلسه ابتدا مسئولین واحدهای منطقه ضمن ارائه عملکرد یک ماهه گذشته ، برنامه های آینده واحد خویش را اعلام نمودند. سپس آقای کردانی رئیس هیئت فوتبال منطقه ۲ مازندران با ارائه مطالب مورد نظر و رهنمودهای لازم به جمع حاضر،تذکرات کاری را مطرح و مجموعه را به تلاش بیشتر ترغیب نمودند.

بازرسی از هیئت فوتبال فریدونکنار

اعضای هیئت فوتبال منطقه ۲ مازندران به اتفاق ریاست این هیئت،در تاریخ 20/6/90 از هیئت فوتبال شهرستان فریدونکنار بازرسی به عمل آوردند. در این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون فوتبال فریدونکنار و تشکیل نشست کارشناسی و مشورتی، تصمیمات مناسبی اتخاذ گردید. در پایان این جلسه، ریاست هیئت فوتبال منطقه ۲ مازندران ضمن تشریح سیاست های فوتبالی منطقه، تذکراتی را ارائه نمودند.

بازرسی از هیئت فوتبال محمودآباد

جلسه بازرسی از هیئت فوتبال محمودآباد در تاریخ ۱۹/۶/۹۰ با حضور رئیس و اعضاء هیئت فوتبال منطقه دو مازندران در محل هیئت فوتبال شهرستان به عمل آمد .   

در این جلسه، رئیس جدید ضمن خیر مقدم گویی و ارائه مختصری از فعالیت یک ماهه هیئت،اظهار امیدواری نمودند تا فوتبال محمودآباد را به روزهای اوجش برسانند . سپس هریک از اعضا مسائل مختلف فوتبال محمودآباد را مورد بحث و بررسی قرار داده و تصمیماتی را اتخاذ نمودند.در خاتمه رئیس هیئت فوتبال منطقه ۲ مازندران نکات قابل توجهی را مطرح و آرزوی موفقیت برای رئیس جدید هیئت فوتبال محمودآباد نمودند.