بازرسی

هیئت فوتبال منطقه ۲ مازندران ادامه بازرسی نوبه ای نیمه اول سال جاری را در تاریخ ۶/۵/۹۰ از هیئت فوتبال بابل به عمل آورد. 

در این نشست پس از بحث و تبادل نظر و جمع بندی نظرات کمیته ها ،ریاست هیئت فوتبال منطقه ۲ استان پیرامون مدیریت صحیح در فوتبال،نظارت دقیق و مستمر بر امورات ،اجرای تقویم ورزشی ،بررسی نقاط ضعف و قوت فوتبال بابل، استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل فراوان شهرستان،توجه جدی به فوتبال پایه و ساماندهی آنان،برقراری ارتباط و تعامل بیشتر با منطقه و... مطالب بیان نمودند. 

آقای کردانی در ادامه افزودند:قریب به ۹۵درصد از تیم های باشگاهی دسته اول و دوم و زیرگروه شهرستان بابل،روستایی هستند که باید در روستاهایشان فعالیت نمایند در حالی که شما    می توانید در یک اقدام برجسته بیش از ۲۰ تیم در تمامی رده های سنی از نونهالان و نوجوانان گرفته تا بزرگسالان را وارد باشگاه های مختلف شهرستانی نمایید تا هم در روستاها تیم داشته باشید و هم در شهرستان ،تیم های شهرستانی داشته باشید. 

در این جلسه رئیس هیئت فوتبال بابل،آقای آدینه پور،غایب بوده است.

مسابقات مدارس فوتبال

مسابقات مدارس فوتبال در رده های زیر 10 و 11 و 12 و 13 سال این منطقه از تاریخ 8/5/90 در شهرهای رویان ، فریدونکنار و آمل برگزار گردید که در پایان نمایندگان هر رده طی نامه ای به استان معرفی گردیدند. 

زیر10 سال : پرسپولیس نوین بابل و استعداد درخشان آمل  

زیر 11 سال: صالح آمل و پرسپولیس نوین بابل 

زیر 12 سال: متین بابل و درخشان رویان 

زیر 13 سال: فرابرتر فریدونکنار و آرش آمل

کلاس مربیگری

کلاس مربیگری D آسیا برای بانوان منطقه 2 مازندران از تاریخ 2/5/90 به مدت 4 روز با حضور سرکارخانم مهینی مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا در آمل برگزار گردید. 

در روز اختتامیه از زحمات همه دست اندرکاران به ویژه استاد کلاس قدردانی به عمل آمد . 

این منطقه از ریاست محترم فوتبال مازندران «مهندس بهروان » و مسئول محترم کمیته آموزش فوتبال استان «استاد سورتچی» به دلیل حمایت و موافقت در برگزاری کلاس در منطقه دو و نیز از مهندس طباطبایی رئیس محترم هیئت فوتبال آمل به خاطر قبول میزبانی کلاس فوق تقدیر و تشکر می نماید.

تست داوری

تست داوری داوران فوتسال منطقه ۲ مازندران با حضور داوران فوتسالی در تاریخ ۱۱/۴/۹۰ در امیرکلا و مرحله دوم آن در تاریخ ۱۸/۴/۹۰ در بابل برگزار گردید که نتایج تست طی نامه ای به هیئت محترم فوتبال مازندران ارسال گردید.

بازرسی

در ادامه بازرسی نیمه اول سال جاری از هیئت های تابعه منطقه ۲ در مورخه ۲۰/۴/۹۰ مسئولین کمیته ها به همراه رئیس هیئت فوتبال منطقه ۲ مازندران از هیئت فوتبال شهرستان بابلسر بازرسی به عمل آوردند.  در این جلسه مسائل مهم فوتبال شهرستان بابلسر مورد بحث و بررسی قرار گرفته و مصوباتی نیز به همراه داشت. 

در این جلسه آقای مهدی کردانی رئیس هیئت فوتبال منطقه ۲ مازندران و آقای رحیمیان رئیس هیئت فوتبال بابلسر حضور داشتند.