نشست تخصصی


نشست تخصصی رؤسای محترم هیئت های فوتبال

و کارشناسان کمیته های هیئت فوتبال منطقه 2 در قالب کارگروه و کمیسیون ها

در تاریخ ششم تیرماه

با حضور مهندس بهروان

ریاست محترم هیئت فوتبال مازندران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال

جمهوری اسلامی ایران و واحد مسابقات AFC

به همراه مسئولین محترم کمیته ها برگزار می گردد.


مهمانان ویژه:

مدیرکل محترم ورزش و جوانان مازندران

رؤسای محترم ادارات ورزش شهرستان های منطقه 2

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:25 ب.ظ

سلام
امیدوارم که حالتون خوب واوقات به کامتون باشه
خسته نباشید و خداقوت
وبلاگ جالب و پرمحتوایی دارید
و باید بگم که بی نظیر و معرکس
خواستم بهتون بگم اگه موافق به تبادل لینک باشید من خوشحال میشم وب قشنگ شمارولینک کنم وباعث افتخارم میشه
پس یه سر به وب سایت من بزنید اگه موافق بودید منو با نام آموزش نرم افزار CATIA لینک کنید و بعد بگید که شما رو با چه اسمی لینک کنم
منتظر شما هستم
موفق باشید
یاعلی

سلام
با تشکر و قدردانی از لطف شما
تبادل لینک در این وبسایت از طرف هیئت فوتبال استان مازندران انجام می شود و هیئت فوتبال منطقه قادر به انجام این کار نیست. در صورت تمایل به هیئت فوتبال استان مراجعه نمایید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد