تجلیل از پیش کسوتان مازندران

گزارشی از مراسم تجلیل از پیش کسوتان مازندران

پس از 10 جلسه و 450 ساعت کار کارشناسی توسط هیئت رئیسه فوتبال منطقه 2 مازندران، ویژه مراسم تجلیل از پیش کسوتان مازندران در شب رویایی با حضور گرم و صمیمی اکثریت مهمانان برگزار گردید.

در این شب به یاد ماندنی همه آمدند و پس از چند سال دیدارها تازه گردید. چهره های شاخصی که زمانی ستاره بودند. ستاره هایی که جوانی خود را با عشق وصف ناپذیر به فوتبال سپری کردند و امروز با تلألو نورشان در مستطیل سبز هم چنان اسطوره مانده اند.

حضور مهمانان و پیش کسوتان سرشناس فوتبال کشور دراین تجلیل هم چون همایون بهزادی، جعفر کاشانی، حمید جاسمیان، گودرز حبیبی، محمد حسین ضیایی  خاطره های خوش فوتبال ملی دهه 40 و 50 را در اذهان احیا کرد.

بیانات مهندس بهروان ریاست محترم هیئت فوتبال مازندران، همایون بهزادی و جعفر کاشانی از بزرگان و پیش کسوتان تیم ملی حاج چنگبز ریسمانچیان چهره آشنای فوتبال استان و کشور و مهدی کردانی ریاست هیئت فوتبال منطقه 2 مازندران، تقدیر از موسپیدان عرصه فوتبال کشور و استفاده از تجربیات گرانبهایشان از برنامه های این مراسم بود.

کلیپ هایی شامل چهره های صاحب نام فوتبال استان، ارائه گزارش از برنامه های هیئت فوتبال منطقه 2  استان مازندران، اجرای موسیقی سنتی و ورزش باستانی از جمله برنامه های جانبی این مراسم بوده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد